sestdiena, 2009. gada 31. oktobris

Nu tad tā

Nasing personal :)), un tomēr es ceru, ka šodien bija mana pēdējā darba diena JEBKĀDĀ pr vai reklāmas aģentūrā. Viss ir labi, viss ir skaisti, - es vienkārši ceru, ka ar šo man noliktais dienu skaits šamās nozares aģentūrās ir izsmelts. Uzelpoju.
Esmu priecīga, ka viss tā sakrīt.
Tagad mans galvenais uzdevums ir saplānot, kā līdz novembra beigām izcept 2000 piparkūku eņģeļus. Tas nozīmē - iepirkt vairumā cukuru, sviestu, olas, miltus un garšvielas. Zināt, cik mīklas vajag 2000 eņģeļiem, kas katrs sver 100 gramus? Heh, pareizi. 200 kg. Vai mani tas baida? Nē, nemaz, man ir sajūta, ka viss notiek tā, kā notiek. Labi tātad. man ir ideja, kā to atrisināt.
Mīļie Saeimas deputāti! Bieži es jūs tā neuzrunāju, vai ne? Tāpēc klausieties jo uzmanīgi. Esiet nu tik gudri un pieņemiet līdz ar 2010. gada budžeta paketi jauno mikrouzņēmumu atbalsta programmu. Pieņemiet tā, lai tā sāktu strādāt no 2010. gada 1. janvāra. Jo, mīļie Saeimas deputāti, man patiešām nav 2000 latu SIA pamatkapitālam. Jo ir tā, ka es labprāt visu to štellīti noliktu uz iespējami legāliem pamatiem, heh.
Jo arī to otru pasūtījumu, kas varētu būt decembra sākumā tai Aizdīķa organizācijai es labprāt pārdotu jau kā Ilze`s Caramellini. Tāpat kā RTU domātās vācu kūkas. Vai ne?
Starp citu, pametu izplatījumā jautājumu - KĀ TEV PATĪK NOSAUKUMS ILZE`S CARAMELLINI?

3 komentāri:

  1. Ilze's Caramellini.. mm.. izklausaas lieliski..!! ;) Lasu un priecaajos par Tevi..!! =)*

    AtbildētDzēst
  2. Izklausās garšīgi :) Bet Tu jau vari dibināt arī IK, nevis SIA.. tad tos 2000Ls nevajadzēs.

    AtbildētDzēst
  3. Tikai nekādu IK!!! Arī tad, ja 1.javāris atnāk bez cerētajām izmaiņām. Par šo tēmu aprunājies ar mani.

    AtbildētDzēst