svētdiena, 2009. gada 15. novembris

Terrakotas armija

Eiforija turpinās. Šodien - galvenokārt tāpēc, ka vakar AUSMA kļuva par E.Dārziņa koru konkursa uzvarētāju sieviešu koru grupā. Sūrs darbs - salda maize.
Šodien septiņās stundās izcepu 219 piparkūku eņģeļus, ja neskaita dabisko atbirumu - bik par daudz piedegušos un tos, kam nolūza galvas. Sakrāmēti kastē, tie tagad spēlē tādu dīvainu ritmu, dzīvo savu dzīvi... Man viņi patīk neglazēti ja man butu teikšana, es viņus atstātu tādus kā ir - bez glazūras nimba un baltiem spārnu galiem.
Piekusa rokas, rullējot cieto mīklu, un kājas - stāvot visu laiku. Nav tak pierasts. Toties noklausījos visu Latvijas Radio 1 programmu no 12 līdz 19.
Esmu priecīga, ka Anita piekrita piedalīties cepšanā, viņa pirmajā naktī esot izcepusi 120 brūnos vīreļus. Toties Lauris ceps mazās piparkūkas.
Re, cik labi, ka ir draugi!

1 komentārs:

  1. Sveicu ar Ausmu uzvaru sievieshu koru grupaa..!! ;)man tik vakar sanaaca ieveerteet peedeejos gabalus no tiem pirmatskanjojumiem.. bet tomeer.. ;)

    un par taam piparkuukaam runaajot - tu vienkaarshi esi Monstrs (labaa noziimee ;) ) shitik daudz enjgjeljus vienaa dienaa sarazhojot..
    veiksmiig'..!! =)*

    AtbildētDzēst