pirmdiena, 2009. gada 2. novembris

Vairākas lietas

Vairākas foršas lietas un vairākas "ārprāc!!!" lietas :)
Ar kurām sākt?
"Ārprāc+foršā" lieta. Esmu Vecrīgā. Mīļie, kāds te ir tukšums... Ok, ir pirmdienas vakars, bet... Skumji patiesībā. Iegāju pie potenciāliem konkurentiem (t.i., ja es turpināšu sapņot par beķereju Vecrīgā, tad viņi man būs jāikļauj biznesa plānā sadaļā "Konkurenti"). Mazs ūķītis, man tirdzniecībai arī vairāk par tiem 5 m2 nevajadzētu. BET. Bet nav interjera. Nav attieksmes. Nav smaržas. Nav noskaņas. Maizītes netiek ceptas uz vietas, bet atvestas no galvenā kantora. Kaut kā nekā. Beigās vismaz izdevās no nabaga nogurušās pārdevējmeitenes (strīpainā džemperītī) izvilināt trīspadsmit vārdus un pat smaidu. Eh, vismaz kaut kas. Nopirku divas bulciņas. Izskatās jau smukas, gan jau arī garšos (zinot galveno kantori, starp citu, tur gan ar pārdevēju attieksmi joprojām viss kārtībā un ar noskaņu arī. Gandrīz.) Savukārt pie otriem konkurentiem viss it kā būtu, bet es jau tagad redzu, ka tas kantoris vienkārši ir par lielu šajos apstākļos, lai būtu efektīvs (t.i., par mazu, lai būtu liels, un par lielu, lai būtu mazs un mīļš), - cenas pārlieku lielas un ambīcijas līdz ar to arī. Patukši.

Foršā lieta. Vācu sviesta kūka ar mandeļu griljāžu (Butterkuchen mit Mandeldecke), ko vakar izcepu kolēģiem, izdevās lieliska. Ne tik trekna kā "Hercoga" mandeļu kūka, un krietni foršāka, jo - īsta. Manējā.
Arī otrā - uzlabotā pumperniķeļu deva izdevās.

"Ārprāc" lieta. Kur, kur, kur atrast skārdnieku, juvelieri vai vienkārši prasmīgu meistaru, kas mudīgi varētu pēc zīmējuma izlocīt piparkūku spiežamo formu? Vēlams, no nerūsošā tērauda. Labāk - vairāk kā vienu, lai Pirmā Lielā Pasūtījuma izpildīšanai varu piesaistīt palīgspēkus. KUR TĀDU DABŪT?

Foršā lieta. Manam blogam ir divi sekotāji un viens komentārs!!! Paldies, sekotāji! Man ir labāk nekā Džūlijai Pauelai, kurai pirmais bloga komentārs parādījās pēc ilgāka laika un pie tam - bija no mammas, kura rakstīja - beidz taču nodarboties ar šitām muļķībām :)). Man ir labi.

.

1 komentārs:

  1. Apsveicu :) - nu Tev ir jau 4 sekotāji un laikam 3 komentāri (ja parādīsies..) Bet par konkurentiem - tas forši. Baigi gribās lai Tev izdodas!

    AtbildētDzēst