ceturtdiena, 2009. gada 12. novembris

Vācu kūkas

Izrādās, protu cept tipiskas vācu plātsmaizes. Droši vien par to šaubījos tikai es pati :)) Pag. naktī sacepu 20 kg dažādas - Bienenstich ar vaniļas pudiņu, Tīringenes drumstalkūku, sviesta kūku ar mandeļu griljāžu, ābolu drumstalkūku. Jācer, ka TIEM CILVĒKIEM viņas garšoja. Mājinieki vismaz slavē.
Atziņa: ja tu gribi cept patiesām labas plātsmaizes, tad ne mazāk svarīgs par labiem produktiem ir labs cepšanas rāmis. Kā es bez tāda esmu nodzīvojusi līdz saviem cienījamiem gadiem??? Nesaprotu. Nepatīk man tradicionālās plātsmaizes ar izplūdušām, nolaidenām malām, kur sanāk vismaz pāris cm no katras malas nogriezt nost, lai sanāktu smuki gabaliņi. Toties tāds rāmis, ko uzliek plātij un piepilda ar vajadzīgo mīklas daudzumu, nodrošina, ka kūkai ir perfektas sānu malas.
Piparkūku pasūtījums pieaudzis... Bez eņģeļiem vajag arī mazās graužamās. Jē.
Toties cerību uz TĀM TELPĀM nākas atmest - 200 m2 divos stāvos (nemaz nezināju, ka tur tāds pagrabs), 4000 EUR mēnesī. Šķiet, kādam tur viss nav labi ar realitātes sajūtu, heh. Bet nu man jau arī tik daudz nevajag. Jāmeklē citas.

1 komentārs:

  1. Nupat atradu vienu Bienenstich recepti - http://www.garsigalatvija.lv/tejas-maize-jeb-bisu-duriens/
    Vai tā ir līdzīga Jūsu gatavotajai receptei?

    AtbildētDzēst